Koska tunnemme asiakkaamme,
löydämme juuri oikeat työntekijät
Me olemme kumppanisi kaikissa henkilöstöasioissa. Tärkein tehtävämme on olla sinun tukenasi ja kantaa vastuu henkilökunnan palkkaamiseen liittyvistä velvoitteista, kuluista ja riskeistä.
Valitsemalla Henkilöstökumppanin saat yrityksellesi henkilökohtaista palvelua, jota vain kaltaisemme pieni, läheinen henkilöstökumppani pystyy tarjoamaan. Opettelemme tuntemaan sinun yrityksesi, jotta voimme löytää juuri sopivat työntekijät, jotka viihtyvät työssä pitkään.
Mitä me teemme?
Rekrytoimme, palkkaamme ja hoidamme puolestasi lakisääteiset työnantajavelvoitteet.
Työsuhteen aikana huolehdimme työntekijöidemme hyvinvoinnista ja työterveyshuollosta. Pidämme heihin säännöllisesti yhteyttä, ja työntekijä voi olla aina yhteydessä tuttuun yhteyshenkilöömme kaikissa työsuhteeseen liittyvissä asioissa.
Välitämme henkilökuntaa määräaikaisiin tai toistaiseksi voimassa oleviin työsuhteisiin. Työsuhteemme ovat keskimäärin 2–3 vuoden mittaisia.
PALVELUMME SISÄLTÄÄ
- Lakisääteiset työnantajavelvoitteet (työterveyshuolto, työeläke, verot, vakuutukset)
- Sairausajan ja loma-ajan palkan sekä lomarahan työntekijälle työehtosopimuksen mukaan
- Kuukausi- tai tuntipalkka ja palkanlaskenta
- Tulorekisteri-ilmoittaminen
- Työ- ja henkilöstövuokraussopimusten teko
- Rekrytointikanavat, haastattelut ja työntekijävalinnat
MIKSI VUOKRATYÖNTEKIJÄ MEILTÄ?
- Helppous
- Juuri oikea työntekijä
- Maksatte vain tehdyistä tunneista
- Tyytyväiset asiakkaat
-
Pitkät asiakassuhteet
Tunnemme kaikki työntekijämme sekä asiakasyritystemme yhteyshenkilöt nimeltä. Pyrimme käymään paikan päällä useita kertoja vuoden aikana sekä aina tarvittaessa. Näin syntyy hyvä keskusteluyhteys asiakasyritystemme ja työntekijöidemme kanssa.
Kun ulkoistat yrityksesi henkilöstöasiat meille, saat juuri oikeat työntekijät ja kaiken, mitä työsuhteen ylläpitämiseen liittyy. Työntekijät ovat yrityksesi käytettävissä ilman perinteiseen palkkaamiseen liittyvää työnantajariskiä.
Miksi valita Henkilöstökumppani
Maksat vain toteutuneesta rekrytoinnista, joten voit jättää toimeksiantopyynnön meille. Kuluja ei synny ennen oikean työntekijän löytymistä.
Tyytyväiset asiakasyrityksemme ovat olleet kumppaneinamme useiden vuosien ajan. Osa hyödyntää palveluamme kaikkien työntekijöidensä palkkaamisessa, osalle meidän tarjoamamme työntekijät ovat lisävahvistusta omaan porukkaan.
Miten palvelumme toimii?
Ota yhteyttä Henkilöstökumppaniin
Ensitapaaminen ja tarvekartoitus
Odota rauhassa, kun etsimme teille juuri oikean työntekijän
Tutustuminen työntekijään ja lopullinen valinta
Laadimme työntekijän kanssa työsopimuksen
Nyt voit toivottaa uuden työntekijän tervetulleeksi!
MITEN?
Haluamme tuntea niin asiakasyrityksemme kuin palkkaamamme työntekijät sekä olla ylpeitä solmimistamme työsuhteista. Ennen ensimmäistä rekrytointia tutustumme huolella asiakasyritykseen ja sen ihmisiin.
Käytännössä me laadimme työpaikkailmoituksen, aktivoimme haun eri kanavissa ja käymme läpi hakemukset. Olemme yhteydessä hakijoihin ja teemme valituille henkilöille esihaastattelut. Tämän jälkeen sinä pääset tutustumaan valitsemiimme työntekijäehdokkaisiin.
Koska juuri oikean työntekijän löytäminen on työmme kohokohta, saattaa se ottaa hiukan aikaa. Rekrytointi voi kestää muutamasta päivästä useampaan viikkoon. Emme pidä yllä laajaa työntekijärekisteriä, vaan haemme aina kyseiseen tehtävään sopivimman henkilön asiakkaan toiveiden mukaan.
Työsopimus laaditaan Henkilöstökumppani Oy:n ja työntekijän välille, mutta valittu henkilö tulee osaksi teidän työyhteisöänne.
Kenelle palvelumme sopii?
Meidän kauttamme voit löytää henkilöstöä useille eri toimialoille: esimerkiksi tuotannollisiin tehtäviin, varasto- tai logistiikkatehtäviin, toimisto- tai laskentatyöhön, myynti- ja markkinointitehtäviin, asiakas- tai aulapalveluun sekä siivoukseen ja puhtaanapitoon.